Interesting Points about Tripadvisor

تریپ ادوایزر (Tripadvisor)

در این پست میخواهیم در خصوص وبسایت تریپ ادوایزر و بعضی از نکات جالب آن صحبت کنیم.

شاید بسیاری از شما با وبسایت تریپ ادوایزر آشنایی داشته باشید که به استناد تعدادی از منابع معتبر بین المللی بزرگترین وبسایت گردشگری دنیا به شمار میرود.

در این وبسایت میتوانید به اطلاعات کلیه هتل ها، واحد های اقامتی، رستوران ها، تور ها و هر خدمت گردشگری دیگری که در سفر ممکن است به آن نیاز داشته باشید دسترسی داشته باشید. نکته ای که در این سایت وجود دارد این است که رتبه بندی واحدهای گردشگری موجود، عمدتاً بر اساس نظرات کاربران صورت میگیرد و این باعث میشود مورد اعتماد بسیاری از گردشگران دیگر قرار بگیرد.

فروم های (تالار های گفتگو) گردشگری آن نیز مورد علاقه بسیاری از گردشگران از مبتدی گرفته تا حرفه ای میباشد و به طور وسیعی مورد استفاده قرار میگیرد. پس اگر شما هم قصد سفر به هر کشور و یا شهر این کره خاکی را داشته باشید میتوانید در فروم مربوطه سوالات خود را مطرح کنید و پاسخ خود را از دیگر گردشگران حرفه ای یا افراد بومی آن منطقه دریافت کنید.

یادتان باشد شاید خیلی از جاذبه ها و رستوران های خوب در شهر خودتان هم باشد که از آن بی خبرید. پس حتی اگر قصد سفر ندارید، سری به این وبسایت بزنید و شهر خودتان را در آن جستجو کنید، شاید رستوران یا جای تفریحی جدیدی را پیدا کنید تا دفعه بعدی با خانواده و یا دوستان خود به آنجا بروید.

Tripadvisor Intoduction

از اینها که بگذریم یک نکته جالب دیگر که در مورد این وبسایت گردشگری وجود دارد این است که تریپ ادوایزر در صفحه فیس بوک خود از گردشگران میخواهد با یک جمله دلیل خود را از سفر کردن بگویند و از بین آنها بهترین آن را بر اساس معیار های خود انتخاب میکند و در صفحه رسمی خود منتشر میکند.

این باعث میشود تا سفر از ابعاد محدود خود در ذهن افراد خارج شود و از زوایای پنهان دیگری که تا به حال از دید ما پنهان بوده به آن نگاه کنیم و مفهوم اغواگر آن را بیشتر درک نماییم. در زیر تعدادی از آنها را برایتان مینویسیم.

من سفر میکنم تا از چیزهای عادی زندگی فرار کنم و در عوض چیزهایی فوقالعاده را تجربه کنم (دونا کاسترو)

شما همیشه میتوانید پول بیشتری به دست بیاورید اما من ترجیح میدهم خاطره های بیشتری بسازم (تیم کاراس)

من سفر میکنم زیرا سفر بهترین را است برای اینکه همزمان هم بیاموزم و هم لذت ببریم (جورج مارینا)

من سفر میکنم تا حقایقی را ببینم که تا به حال فقط در مورد آنها شنیده بودم (تریشیا بلاسیوس)

من سفر میکنم تا به فرزندانم نشان دهم بیش از کتاب های تاریخ، سفر میتواند به آنها بیاموزد (کاترینا جابک)

من سفر میکنم چون باعث میشود بیشتر به دنیا عشق یورزم (آشمیتا اودیت)

اگر شما هم جمله جالبی برای دلیل سفر خود دارید، سری به صفحه تریپ ادوایزر بزنید و آن را در قسمت نظرات ثبت کنید، شاید جمله برگزیده بعدی از ان شما باشد.

https://www.tripadvisor.com/

Why to Travel - Tripadvisor

با ما همراه باشید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *